چطور از پنل سفارشم را ثبت کنم ؟

ابتدا باید در پنل ثبت نام کنید اگر هنوز ثبت نام نکردید روی لینک ثبت نام در زیر کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی " ساخت حساب جدید " کلیک کنید. اگر در وارد کردن مشخصات خود اشتباهی نکرده باشید به طور خودکار وارد پنل خواهید شد.

ثبت نام در پاپ سرویس

حال پس از ورود به پنل میبایست حساب کاربری خود را شارژ کنید. برای این کار گزینه " شارژ حساب " در منوی بالا پنل را انتخاب کنید و پس از باز شده صفحه , مبلغ مورد نظر خود را وار کرده و روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا به صفحه بانکی هدایت شوید. در این قسمت اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و مبلغ را پرداخت نمایید. پس از پرداخت وجه روی گزینه تکمیل فرایند خرید کلیک کرده تا به پنل بازگردید. تبریک! حساب کاربری شما شارژ شد .

شارژ حساب کاربری

ثبت سفارش :

جهت ثبت سفارش از منوی بالای پنل گزینه  " سفارش جدید " را انتخاب کنید سپس دسته ی مورد نظر خود را انتخاب کنید با انتخاب دسته, لیستی از خدمات موجود در آن دسته برای شما ظاهر میشود یکی را به دلخواه انتخاب کنید( توضیحات مربوط به آن سرویس را حتما به دقت مطالعه کنید)  سپس لینک مربوطه  و تعداد درخواستی را وارد کنید هزینه خدمات به طور خودکار برای شما محاسبه و نشان داده میشود. روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید. تبریک ! سفارش شما ثبت شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت خودکار توسط پنل انجام میشود.

برای ثبت سفارش لایک/بازدید یا فالوور اینستاگرام در بخش لینک چه باید وارد کنم ؟

لینک در واقع آدرسی است که توسط آن پنل هنگام انجام سفارش, پیج یا پست شما را در اینستاگرام شناسایی میکند. قبل از ثبت سفارش لایک یا فالوور حتما پیج خود را در حالت عمومی ( public ) قرار دهید. توجه کنید که در صورت خصوصی ( Private ) بودن پیج , سفارش شما انجام نمیشود .

برای سفارش فالوور :

فقط کافی است در بخش لینک , یوزر نیم پیج خود را بدون @ وارد کنید . برای مثال  :  instagram

برای سفارش لایک / بازدید/ریچ/ایمپرشن/کامنت :

از طریق اینستاگرام پست مربوطه را باز کنید. در بالای پست سمت راست یک علامت به صورت 3 نقطه ( ⋮ ) وجود دارد روی آن کلیک کنید و گزینه Copy Link را انتخاب کنید و آن را در بخش لینک در پنل جاگذاری کنید. برای مثال در زیر یک نمونه از لینک پست را میتوانید مشاهده کنید:

https://www.instagram.com/p/CGNcHMUMpMt/?utm_source=ig_web_copy_link

ایمپرشن و ریچ در اینستاگرام به چه معنی است ( تفاوت impressions و reach )

معنی ایمپرشن یا Impressions تعداد دفعاتی است که پست شما دیده می شود (ممکن است که یک نفر چندبار پست شما را ببیند و هر بار که ببیند یک Impression به حساب می آید). ولی Reach تعداد اکانت های یکتایی که پست شما را می بینند( ممکن است که یک نفر چندین بار پست شما را ببیند اما برای شما یک Reach به حساب می آید). به عنوان مثال اگرمحمد ۵ بار و سهیل ۶ بار در زمان های مختلف پست شما را ببیند. تعداد Impressions پست شما ۱۱ و تعداد Reach پست شما ۲ خواهد بود.

وضعیت لغو یا ناتمام در بخش گزارش سفارشات به چه معنی است و چرا رخ میدهد ؟

وضعیت لغو :

به این معنی است که سفارش شما انجام نشده و بنابراین مبلغی هم برای آن سفارش از حساب پنل شما کسر نمیشود.وقتی سفارش شما لغو میشود میبایست اول علت لغو را بررسی کرده و پس از رفع مشکل مجدد ثبت سفارش کنید.عواملی که باعث لغو سفارش شما میشود به شرح زیر است : 1- خصوصی بودن پیج  2- وارد کردن یوزرنیم غلط یا لینک پست اشتباه 3- استفاده از سرور نامناسب جهت انجام آن سفارش ( مثلا از سرور لایک برای افزایش فالوور سفارش ثبت کرده باشید) 4-مشکل فنی یا ترافیک زیاد سرورها که قادر به انجام سفارش نمیباشند. نکته : اعلام وضعیت لغو سفارش از سمت سرورهای پنل گاهی تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش ممکن است طول بکشد

وضعیت ناتمام :

درج این گزینه در بخش گزارش سفارشات به این معنی است که سفارش شما به طور ناقص انجام شده و کامل نشده است . در این شرایط , پنل به طور خودکار , تعداد لایک یا فالوور یا ... که اضافه شده را محاسبه کرده و مابقی مبلغ تعداد لایک یا فالوور یا ... که اضافه نشده را به حساب کاربری شما در پنل بازمیگرداند. مثلا اگر شما 1 کا فالوور ثبت کردید و 700 عدد به پیج شما اضافه شده باشد و وضعیت ناتمام شود. مبلغ معادل 300 فالووری که اضافه نشده به حساب کاربری شما خودکار برگشت داده میشود.